Top100Gold nieuws

Wegens drukte vandaag (en gister) gaat het me niet lukken vandaag de nummers 35 t/m 31 online te knallen.
Maar ik heb nog wel iets nieuws te melden over de Top100Gold Allertijden.

Hij komt namelijk beschikbaar op CD

Ik ben de afgelopen weken druk geweest alle nummers bij elkaar te harken en dat is gelukt.
Alle 100 tracks zullen vertegenwoordigd zijn in een box die 6 CD’s zal gaan tellen.

Ik moet alleen nog wel het boekje wat ik er bij wil doen in elkaar flansen dus het gaat nog wel even duren voordat hij klaar is.

Uiteraard kan je hem nu al vooruit bestellen als je daar blind voor gaat, je kan er ook even mee wachten totdat je weet wie de bovenste 35 tracks zijn ;)
Bestellen doe je door mij een mail te sturen (betalingen komen later als ik daadwerkelijk de kosten in beeld heb.

De frontcover is al enige tijd af en die hebben jullie ook al gezien ;)

3 opmerkingen:

marc zei

Count me in!

Anoniem zei

Denk je wel aan de auteursrechten?

Okaysjon zei

Verklaar je nader Anoniem, en wellicht dat je dan ook je naam kan noemen ;)